Manikűrvadász - 32. forduló

A szerencse úgy hozta, hogy a 32. Manikűrvadászaton megint Bettit kaptam :D Ezidáig csak Bellától és Bettitől vadásztam, de nem bánom, mindig találok valami izgalmasat, amit újraalkothatok. Azért szeretem ezt a játékot, mert ilyenkor ki tudok lépni a komfortzónámból, és készíthetek valami olyasmi manikűrt, amit magamtól nem biztos, hogy kitaláltam volna. Egy ilyet választottam most is Bettitől:
Nem csináltam még soha dupla ombre-t, és kicsit a zöldből már elegem volt mostanában, de mégsem változtattam a színeken, mert szeretem pontosan lemásolni a manit. Fehér alapot lustaság miatt nem is kentem, de háromszor végigszivacsoztam a színeket, majd a híres SallyHansen InstaDri-vel lekentem, ami gyönyörűen el is kente, ha nem figyeltem oda eléggé. (-.-) Kissé bosszantott a dolog. Az első képet még a fedőlakk felkenése előtt fotóztam, elfelejtettem. :D


XOXO, pp.

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. De jó lett, nagyon tetszik :) Tökre ötletes ez a mani, azt hiszem magamtól nekem sem jutott volna eszembe ilyet készíteni. Nagyon szép mindkét verzió!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, ügyi vagy! :) Nem is emlékeztem, hogy ilyen béna átmenetet csináltam itt, valamikor újraalkotom majd ezt a manit magam is. :)

    VálaszTörlés

Instagram Shots