Manikűrvadász - 31. forduló


Itt egy újabb Manikűrvadász forduló (házigazdánk Noémi) és a szerencse úgy hozta, hogy Bellát kaptam, aki megálmodója a játéknak. :) Volt már tőle vadászatom, de nem bántam, naprakész vagyok a blogjával, mégis jól esett rajta mélyebben bogarászni. :)
Sajnos letört az egyik körmöm, olyan csutkának találom így a kezem. :( Viszont, ami jó a dologban, hogy hosszú körmökön sose viselek pirosat, úgyhogy amikor megláttam Bellánál ezt a manit, tudtam ő lesz a befutó. Nem találtam meg külön posztban, csak egy összefoglalóban:

Az eredeti képen több manikűr is szerepel
Tyúkláb mintát még nem nyomdáztam, és nem is tartozom - egyelőre - a tapasztalt nyomdázók körébe, úgyhogy meg is gyűlt a bajom vele. Nem volt időm újrakészíteni, szóval most egy elég bénácska és "megúszós" manival jöttem.
Moyra 905 Béatrice | Essence C&C 01 Take a break | PINPAI 01 nyomdalakk | BPS BP-X06 lemez



Nézzétek meg a többiek alkotását is :)

XOXO, pp.

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Nem is lett béna! (-: Nekem nagyon tetszik, szinte pontos mása az eredetinek! (-:

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó lett az :) Neked ezek a kis körmök? Irigykedem egy csöppet, nekem ugyanis a leghosszabb ekkora...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :D de nekem ez erősítve van zselével, anélkül egy mm-t se bírnának ki, olyan gyengék.

      Törlés
  3. Szeretem az ilyen egyszerű és nagyszerű manikűröket. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Amúgy nem készült a manikűrröl külön bejegyzés, a tavalyi 31 napos kihívás minden manikűrjét csak az összefoglalóban osztottam meg.

    VálaszTörlés

Instagram Shots