Manicute: Álomfogó

Dreamcatcher Nail Art

Eheti témánk az ÁLOMFOGÓ, amihez átnyálaztam az összes lemezem, de csak egy olyan volt, aminek az álomfogója ráfér a körmeimre. Kézzel festegetni nem állok neki, mert általában keserű csalódás a vége. :D Nemrégiben manna  készített egy olyan manit, amibe azóta is szerelmes vagyok, azt próbáltam meg újrakreálni (úgyhogy ez most egy mini manikűrvadászat is volt nekem). Persze fényévekre vagyok az eredetitől, vékonyabb mintát kellett volna választanom, mert így az alap dry marble nemigen látszódik (se a fotókon, se élőben).
Tribal dry marble nails BP-L010
ANNY 248 Sweet muse | Moyra 628 Jelly bean | Lumene 38
PINPAI 01 nyomdalakkBPS BP-L010 lemez

Tribal dry marble nails BP-L010

Nézzétek meg a többiek alkotását is :)

XOXO, pp.

CONVERSATION

4 megjegyzés:

Instagram Shots